Horká linka: 775 628 628 (Po-Ne: 9-19 hod.) Praha 3, Přemyslovská 11
Prosím, nepřehlédněte
Omlouvám se, ale z důvodů zavedení EET přijímáme platby zatím pouze převodem nebo na dobírku. Děkujeme za pochopení.
Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
Pro reklamaci pro nesplnění jakosti při převzetí si můžete stáhnout do PC a použít tento vzorový formulář.
Moje jméno a příjmeníMoje adresa
Můj telefon a e-mai
Lenka Husáriková
IČ: 73673277
Přemyslovská 2346/11, 130 00 Praha 3
Reklamované zboží:
Označení zboží:
datum prodeje:
Číslo kupního dokladu:
Popis závady:
Obsah balení při předání:
Preferovaný způsob vyřízení reklamace (Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních podmínek):
- oprava
- výměna
- sleva
- odstoupení od smlouvy
Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně uvedení doby jejího trvání.
Datum uplatnění reklamace:
Podpis kupujícího: